حفاظت دایم در آنتی ویروس بردار

حفاظت دایم در آنتی ویروس بردار

 182    0

نحوه ی اجرای حفاظت دایم و به روز رسانی در آنتی ویروس بردار

حفاظت دایم:

حفاظت دائم سرویسی در ضد ویروس است که محافظ سیستم شما است تمام برنامه ها را تحت پوشش قرار داده و مانع از فعالیت بد افزار ها می باشد در نمودار حفاظت دائم دو دسته فایل نشان داده میشود که با کلیک بر روی آن وارد قسمت گزارش ها می تمام فایل هایی که در هر زمان در حال کاوش تمام فایل های بد افزاری که در هر شرایط و هر لحظه قابل شناسایی هستند.

فایل های دسته اول با رنگ آبی و فایل های دسته دوم با رنگ زرد در نمودار مشخص می شوند. برای انجام تنظیمات به تنظیمات حفاظت دائم مراجعه کنید.

به روز رسانی:

برای اینکه خیالتان راحت باشد از بالاترین حد حفاظت از رایانه خود؛مکرر( یوز) را به روز رسانی کنید تا بدافزارها و برنامه کاوش مدام به روز باشد و ضد ویروس به بالاترین حد کارایی خود برسد.

این شکل ضد ویروس می‌تواند با تمامی بدافزارهای افزوده شده مقابله کند و همینطور امکانات نرم افزار به وسیله( به روز رسانی) جامع تر خواهد شد:

تاریخ پیشگاه امضا:

نشانگر آخرین تایم و تاریخ به روز رسانی پیشگاه امضا است شما میتوانید با کلیک بر روی لینک انجام به روز رسانی ضد ویروس را در شرف به روز رسانی قرار دهید این به روز رسانی باید به طور کامل و جامع صورت گیرد و زمان به روز رسانی آن فقط چندین دقیقه است.

آخرین نتیجه به روز رسانی:

این آیتم نشانگر آخرین نتیجه به روز رسانی انجام شده است برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد به روز رسانی ضد ویروس می توانید لینک مشاهده گزارش را کلیک نمایید.با استفاده از قسمت تنظیمات به روز رسانی می توانید تنظیمات این قسمت را انجام دهید.

تنظیمات حفاظت دائم:

نظرات یوز به صورت مداوم و مستمر است و رایانه شما را در امنیت کامل نگه میدارد در برابر تهدیدات بد افزاری در این قسمت میتوانید عملکرد حفاظت مستمر یوز را تنظیم کنید.

فعال/غیر فعال کردن حفاظت دائم:

شما تعیین کننده فعال و غیرفعال بودن آیتم حفاظت دائم هستید با انتخاب گزینه تنظیمات پیشرفته وارد صفحه تنظیمات حفاظت دائمی میشوید.

کاوش بلادرنگ ابری :

در این قسمت میتوانید برنامه کاوش بلادرنگ ابری را برای حفاظت دائم فعال نمایید.

میزان حساسیت برنامه هوشمند:

یکی از توانایی های بارز این موتور تشخیص انواع جدید بدافزار قبل از به روز شدن پایگاه امضا است. در این قسمت می توانید میزان حساسیت موتور هوشمند را برای حفاظت دائم تنظیم کنید. و در نهایت حساسیت بالا مساوی تشخیص بیشتر بد افزار های جدید ناشناخته است و در نهایت آلارم های هشدار بیشتری نشان داده میشود. حساسیت پایین مساوی با آلارم کمتر و کارکرد نرم افزار بهتر و با سرعت بیشتری خواهد بود.توصیه ای که داریم این است حساسیت این برنامه روی کمترین شدت خود تنظیم شود تا حجم آلارم ها و مزاحمت های نرم افزار به پایین ترین حد برسد با توجه به اینکه این برنامه مزیتی دارد این است که در حساسیت پایین هم به خوبی از پس تشخیص بد افزار ها بر می آید.

تنظیمات پیشرفته:

در این قسمت در صورت فعال بودن محافظت در برابر بد افزار های usb فعال باشد اگر فایلی از داخل دیسک usb بخواهد اجرا شود؛از طریق پیام کشویی اطلاع داده می‌شود و از اجرای فایل جلوگیری می کند شما برای اجرای فایل به یک دیسک سخت نیاز دارید تا آن را کپی کرده و سپس به مرحله اجرا برسانید  ولی اگر میخواهید فایل از usb اجرا شود آیتم اجرای بازدارنده برنامه از روی دیسک usb را باید در بخش مربوطه غیرفعال کنید. همچنین در صورت فعال بودن گزینه: حفاظت از خود فعال باشد،از فایلهای موجود در  پوشه نصب یوز،ریجستر های یوز،سرویس یوز،پردازه های یوز،محافظت صورت می گیرد. در این بخش شما میتوانید حالت سکوت را هم فعال کنید.

انتخاب فایل:

شما در این بخش قادر به انتخاب هوشمند فایل و کاوش فایلهای دارای پسوند روبه رو از فایلهای تحت حفاظت دائم هستند کافی است یک تیک در مقابل کاوش فایل های دارای پسوند روبه رو کادر پسوند فایل روشن میشود و شما به راحتی میتوانید پسوند ها را انتخاب کنید

راندمان پیش فرض,:

در صورت اطمینان از تهدید سیستم دو نوع راندمان حفاظت دائم با اولویت اول و اولویت دوم برای یافتن قطعی بد افزار می‌توان تعیین کرد. بهترین کار در این مواقع ذخیره کردن یک نسخه از فایل مورد نظر در قرنطینه است. تیک مورد نظر را اگر برداریم قرنطینه انجام نمی شود و در صورت حذف شدن دیگر هیچ منبع و نسخه همانندی از آن نگهداری نمی شود.

مردد شدن به فایل:

تصمیم گیری در مواردی که محافظت دائم مشکوک به یافتن فایلهای آلوده می باشد می تواند به دو صورت خودکار یا با پرسش از کاربر صورت بگیرد. اگر سلیقه شما شمارا وادار به انتخاب آیتم( تصمیم گیری خودکار) می کند شما تو اولویت در اینکه حفاظت دائم در صورت مردد شدن به فایل برای یافتن بدافزار به صورت خودکار انجام دهد اگر مایل به انتخاب آیتم از من بپرس هستید در صورت مردد شدن به فایل از کاربر نوع تصمیم گیری پرسیده میشود.

تنظیمات کاوشگر:

شما هر زمان اراده کنید می‌توانید تقاضای کاوش را از رایانه داشته باشید در این بخش میتوانید نحوه عملکرد یوز را در حین کاوش های درخواستی تعیین کنید. با کلیک بر روی تنظیمات پیشرفته وارد صفحه کاوشگر می شوید. #کاوش بلادرنگ ابری: در این بخش توانایی این را دارید که موتور کاوش بلادرنگ ابری را در کاوشگر فعال کنید.

 کاوش فایل متراکم :

در این بخش شما با زدن تیک/درون فایل های متراکم کاوش می شود/برنامه را به نوعی تنظیم می کنید که فایل های متراکم را نیز کاوش کند. همچنین با تکمیل حداکثر شدت کاوش میتوانید تعیین کننده میزان کاوش و میزان فشردگی فایل ها برای تعیین عمق باشید و حداکثر اندازه فایل فشرده جهت کاوش نیز در این قسمت قابل تنظیم است.

عملکرد پیش فرض:

در صورت تشخیص یک تهدید شما می‌توانید دو نوع عملکرد کاوشگر را با اولویت اول و دوم در برابر تشخیص یک تهدید در اینجا داشته باشید.


به نقل از:

جهت مشاهده نرم افزار آنتی ویروس تحت شبکه ملی به لینک زیر مراجعه فرمائید

آنتی ویروس تحت شبکه ملی



نظر خود را با ما درمیان بگذارید: